Trainingsworkshop ‘Verras je klant’

Wat gaan we doen

Wie bepaalt of jouw bedrijf een succes is of niet? Wie bepaalt of jouw bedrijf een succes blijft? Juist: je klant. Hoe vaak wordt er niet geroepen ‘de klant is koning’? Vaak – omdat het een waarheid is als een koe. Hoe kom je aan nieuwe klanten? En – nog belangrijker – hoe houd je die? Het antwoord is eigenlijk verrassend simpel: door de verwachtingen van je klant te overtreffen. En daar gaan wij het in deze trainingworkshop met jullie over hebben. Een ‘tevreden’ klant? Dat is niet goed genoeg. Je klant moet verrassend tevreden zijn! Dan pas ben je goed bezig.

Wat ga je doen?
In de workshop ‘Verras je klant’ staat – hoe kan het ook anders - jullie klant centraal. Tijdens deze workshop wordt het geheim van de zeven gouden regels voor het omgaan met klanten onthuld… Hoe moet je omgaan met klanten? Hoe behoud je bestaande klanten? Hoe breng je die zo belangrijke mond-tot-mond reclame op gang? Hoe maak je van je klant een fan? Je ontdekt het tijdens deze trainingsworkshop! Theorie wordt afgewisseld met interactieve praktijkoefeningen. Aan het einde van deze workshop kunnen jullie als team direct aan de slag met het verbeteren van de klantgerichtheid en weten jullie hoe jullie uniek kunnen zijn in de ogen van de klant.

Waar en wanneer

Start Op afspraak
Locatie Oudegracht 185, Utrecht

Aantal personen: 8 - 100
Tijdsduur: 2 uur
Prijs vanaf: € 50,00 excl. BTW P.P (€ 60,50 incl. BTW P.P)

  Er zijn nog 100 vrije plaatsen.

Georganiseerd door


GrachtenAtelier

Mijn cursussen