Klantgericht denken en handelen aan de balie

Wat gaan we doen

Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.

Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!

Na afloop van deze training:

  • heb je meer inzicht in de wensen van de klant;
  • kun je de klant nog klantvriendelijker tegemoet treden;
  • weet je je persoonlijke invloed in contacten te benutten en vergroten;
  • heb je een beter beeld hoe je bij een ander overkomt;
  • kun je emoties van zowel je klant als jezelf herkennen en erkennen;
  • kun je lastige gesprekken ombuigen naar constructieve gesprekken;
  • ben je communicatief sterker;
  • heb je de trainingsthema's actief toegepast in rollenspellen.

Interactief en praktijkgericht
Klantgericht denken en handelen aan de balie bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Hij of zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met cases en rollenspellen (met acteur), waarop je feedback geeft en krijgt.

Kleine groep, alle aandacht
De klas is coronaproof en bestaat uit maximaal 7 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen.

Jouw leerwensen
Voordat je aan de training begint, ontvang je een persoonlijk leerwensenformulier. Dit gebruikt onze trainer om de training nauwkeurig af te stemmen op jouw leerwensen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die ook gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.

Planning
Bekijk de actuele planning op de website van train2work.

Deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie duurt 2 dagen en kost 980,- exclusief btw.

Dit krijg je erbij:
✓Lesmaterialen
✓Schrijfblok en pen
✓Fairtradecatering
✓Certificaat van deelname
✓100% tevredenheidsgarantie
Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.

Waar en wanneer

Start Op afspraak
Locatie Fluwelen Burgwal, Den Haag

De training vindt klassikaal plaats bij train2work in Den Haag. Heb je vragen of wil je liever een teamtraining? Bel of mail ons voor een gezonde leeroplossing. Bekijk de actuele planning op de website van train2work

  Er zijn nog 7 vrije plaatsen.

Georganiseerd door


train2work

Mijn cursussen