Klantvriendelijk telefoneren

Wat gaan we doen

Hoe bereid jij je voor op je gesprek? Hoe houd je structuur in je telefoongesprekken? Kun je je verplaatsen in de positie en emoties van de klant? Hoe ga je om met woede en geagiteerd gedrag? Welke gesprekstechnieken helpen je om constructief te reageren op klachten?

In deze praktijkgerichte training Klantvriendelijk telefoneren krijg je alle antwoorden op deze vragen. Je leert klantgerichte en probleemoplossende technieken. Die helpen je om met gemak te bouwen aan een professionele en betrokken klantrelatie.

Na afloop van deze training:

  • weet je hoe een optimale telefonische communicatie bereikt kan worden;
  • ken je de telefoonetiquette;
  • weet je welke vaardigheden nodig zijn voor het voeren van goede telefoongesprekken en pas je die ook professioneel toe;
  • heb je meer inzicht in het stellen van de juiste vragen en het structureren van telefoongesprekken;
  • ben je in staat je kernkwaliteiten aan te geven;
  • herken en erken je emoties van zowel je klant als jezelf;
  • heb je de trainingsthema's toegepast in zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken.

Interactief en praktijkgericht
Klantvriendelijk telefoneren bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met telefoonsimulatie en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.

Huiswerk en studiebelasting
Vanwege een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.

Kleine groep, alle aandacht
De groep bestaat uit maximaal 7 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.

Planning
Bekijk de actuele planning op de website van train2work.

Deze training Klantvriendelijk telefoneren duurt 2 dagen en kost 895,- exclusief btw.

Dit krijg je erbij:
✓Lesmaterialen
✓Schrijfblok en pen
✓Fairtradecatering
✓Certificaat van deelname
✓100% tevredenheidsgarantie
Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.

Waar en wanneer

Start Op afspraak
Locatie Fluwelen Burgwal, Den Haag

De training vindt klassikaal plaats bij train2work in Den Haag. Heb je vragen of wil je liever een teamtraining? Bel of mail ons voor een gezonde leeroplossing. Bekijk de actuele planning op de website van train2work

  Er zijn nog 7 vrije plaatsen.

Georganiseerd door


train2work

Mijn cursussen