klantvriendelijk telefoneren in het Frans

Wat gaan we doen

Hoe bereid je je voor op een gesprek met een niet-Nederlandstalige gesprekspartner? Hoe ga je om met de taalbarrière en cultuurverschillen? En met bezwaren en lastige telefoongesprekken?

In deze praktische live online telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière op te heffen en om met meer zelfvertrouwen klantvriendelijke telefoongesprekken in het Frans te voeren.

Na afloop van deze training:

  • kun je Franssprekende klanten uitstekend te woord staan;
  • ken je de telefoonetiquette;
  • weet je welke vragen je kunt stellen
  • is je inzicht in het structureren van een telefoongesprek vergroot;
  • pas je de noodzakelijke basisvaardigheden voor het voeren van goede telefoongesprekken professioneel toe;
  • heb je technieken geleerd om je taalbarrière op te heffen;
  • buig je lastige telefoongesprekken om naar constructieve gesprekken;
  • bouw je een professionele en betrokken relatie op met je klant;
  • heb je de lesthema's toegepast in zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken.

Hoe doe je mee?
Je hebt nodig:

  • een laptop of pc met een webcam en een microfoon;
  • hierop een recente versie van Chrome of Firefox als browser;
  • een goede internetverbinding.

Je krijgt van ons toegang tot een veilige virtual classroom die hoort bij deze training.

Virtual classroom
De training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans van train2work bestaat uit 2 online bijeenkomsten in een virtual classroom. Je ontmoet de trainer en de andere deelnemers in deze online omgeving. Je kunt elkaar zien en horen.

De trainer zorgt voor een afwisselende bijeenkomst. Je kunt samen de theorie te bespreken, kennis en ervaringen delen, oefenen, feedback geven en ontvangen, experimenteren en persoonlijke e-coaching krijgen. Je pauzeert na ieder lesuur 10 minuten.

Huiswerk en studiebelasting
Vanwege een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.

Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.

Kleine groep, alle aandacht
De groep bestaat uit maximaal 10 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Zet die voorbeelden klaar op het apparaat dat je voor de verbinding gaat gebruiken. Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.

Planning
Bekijk de actuele planning op de website van train2work.

Deze training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans duurt 2 dagen en kost 895,- exclusief btw.

Dit krijg je erbij:
✓digitale lesmaterialen
✓digitaal certificaat van deelname
✓100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.

Waar en wanneer

Start Op afspraak
Locatie Fluwelen Burgwal, Den Haag

De training vindt klassikaal plaats bij train2work in Den Haag. Heb je vragen of wil je liever een teamtraining? Bel of mail ons voor een gezonde leeroplossing. Bekijk de actuele planning op de website van train2work

  Er zijn nog 7 vrije plaatsen.

Georganiseerd door


train2work

Mijn cursussen