Leer hoe je een zakelijke blog optimaal kunt inzetten
Bloggen, het delen van je kennis en ervaring op het wereldwijde web is nog altijd populair. Privé en zakelijk is het een geweldig middel om de buitenwereld kennis te laten maken met je ervaring, kunnen en (zakelijk) leven. Maar het gaat niet vanzelf en hoe word je gevonden tussen al die andere bloggers?
In deze workshop gaan we in op het schrijven van een blog en praktisch aan de slag met pen, papier en stift. We maken inzichtelijk wanneer een blog een goede blog is en welke invloed je zelf heeft op zoekresultaten en hits. We besteden aandacht aan de belangrijkste kenmerken van een goede blog, het zoeken en vinden van onderwerpen en het schrijven voor het web (het gebruik van tags, categorieën, tussenkoppen en andere tools). Ook hebben we aandacht voor het gebruik van beeldmateriaal en de rechten daarop.
Je mag zelf aan de slag en natuurlijk is er voldoende ruimte voor vragen.
Wie ben jij?
Wat heb je na deze cursus bereikt?
Kenmerken van deze cursus:
Filosofie van Dominique
De optimale beleving van een tekst of concept begint bij het goede medium voor de juiste boodschap.
Veel MKB'ers en ZZP'ers weten heel veel over hun werk, ze zien ontzettend veel mogelijkheden en krijgen de kans om de succesverhalen en leermomenten van veel verschillende organisaties te zien. Delen van deze kennis is belangrijk voor de ondernemer zelf, maar ook voor de klant. Bloggen is een belangrijk medium om de kennis op de juiste manier over te brengen. Het geeft inzicht, organiseert kennis en geeft een beeld van de expertise van u als ondernemer.
Kosten
Euro 139,-- excl. BTW
Schrijf je met meer dan 1 persoon per onderneming in, verlenen wij korting.
Internet biedt steeds meer kansen voor je zakelijke activiteiten. Er wordt steeds vaker online naar informatie gezocht, mensen oriënteren zich voor aankoop via internet en ook het kopen bij webshops ...
Mijn cursussen